update corona maatregelen

Hierbij weer een update n.a.v. de nieuwe maatregelen die 13 oktober zijn aangekondigd door het kabinet. Het corona virus nemen we als club serieus en we gaan er vanuit dat iedereen zich netjes aan de regels houdt. Zo kunnen we toch met zijn allen onze geliefde sport beoefenen en elkaar nog blijven zien.

De ALV van 28 oktober wordt wederom afgelast. Het hoofdbestuur gaat snel onderzoeken hoe we zaken kunnen regelen die niet te lang kunnen wachten. U ontvangt daar een aparte mail over als het bestuur hier een andere manier voor heeft georganiseerd.

Korfbal

Voor korfbal geldt dat na de herfstvakantie de trainingen weer starten, per 3 november gaan we op dinsdag de zaal in en op vrijdag trainen we (alleen jeugd) op het veld. Kleedkamers en kantines zijn vanaf heden gesloten. Er is een gezondheidscheck voorafgaand aan de training. Kom niet eerder dan vijf minuten voor de training en ga gelijk naar het veld. Na afloop ga je meteen naar huis.

Voor teams in de A-jeugd en jonger geldt:

• Qua trainingen zijn er geen beperkingen;
  • Onderlinge wedstrijden binnen de vereniging zijn toegestaan

Voor teams in de senioren geldt:

• Per 200 m2 mag er door 4 spelers getraind worden. (2 viertallen per korfbalvak van 20 * 20 m = 400 m2 voor 8 spelers);
  • Er mogen maximaal 30 personen tegelijkertijd aan het trainen zijn;
  • Elke sporter en trainer houdt – ook tijdens de training – anderhalve meter afstand ten opzichte van elke medesporter;
  • De viertallen mogen gedurende de trainingen niet wisselen;
  • Onderlinge wedstrijdjes zijn niet toegestaan;
  • Op één korfbalveld zijn maximaal vier trainers aanwezig