trots op onze mooie club

Nagenietend van de ALS sponsoravond, kan ik alleen maar zeggen dat het een geslaagde avond was.

Trots op onze club en de mensen.  Of je nou clublid bent of niet, iedereen wordt met open armen ontvangen. Dansend met elkaar, jong en oud op de heerlijke klassiekers van de band.  De band die wederom belangeloos voor ons speelde. De scheidsrechters achter de bar die de avond vrijmaken om iedereen van een hapje en drankje te voorzien. De jongeren van korfbal die de hapjes rondbrachten. De opbouw ploeg die voor een gezellige entourage zorgde. De grote ploeg die meehielp met opruimen waardoor de klus snel geklaard was. De mensen die op de  avond gul hun portemonnee openden om te bieden op veiling items. De ballenblues die 160 euro opleverde en de donatiepotten die flink gevuld werden.

Trots op het bedrag van 1585,00 voor het ALS fonds. Het was een prachtige, warmevolle en  gezellige avond. Iedereen bedankt.

Olga Kruize