Spelregelbewijs

Het KNKV heeft verplicht gesteld dat leden vanaf de C hun spelregelbewijs halen willen ze kunnen spelen:

Tekst KNKV: De junioren en aspiranten (A-, B- en C-spelers) moeten de komende jaren hun spelregelbewijs gaan halen. Voor de junioren geldt deze verplichting met ingang van 1 september 2019 en voor aspiranten met ingang van 1 september 2020.

Wij willen graag de spelregelkennis van onze leden vergroten. We zijn ervan overtuigd dat het goed kennen van de regels tot een leukere sfeer in en om wedstrijden gaat zorgen. En daardoor dus voor meer korfbalplezier voor spelers, coaches, scheidsrechters en publiek.

Celeritas wil jullie de mogelijkheid bieden om het spelregelbewijs te halen, alle kosten worden vergoed. Tevens kun je na het spelregelbewijs, cursussen volgen voor trainer en/of scheidsrechter.

Hoe gaan we dit doen:

Je kan thuis via KorfbalMasterz.nl oefenen en ook je examen doen. Maar samen is natuurlijk leuker.

Op vrijdagavond na de training om 19.30 uur willen we gezamenlijk werken aan het spelregelbewijs. Neem je laptop/chromebook  mee en 3 weken lang zullen we een uur oefenen met elkaar, om daarna gezamenlijk examen te doen. Wij zullen wekelijks zorgen voor drinken en iets lekkers.

Welke vrijdagavonden?

• 4 oktober
  • 11 oktober
  • 18 oktober
  • Examen 1 november (dit onder voorbehoud)

Stuur Olga even een appje als je meedoet.