Schoonmaakrooster

Het ontwikkelen van verantwoordelijkheidsgevoel bij leden is belangrijk. Een sportclub draait niet vanzelf. Ook bij Celeritas zijn er dingen die moeten gebeuren. Kleedkamers bijvoorbeeld; die worden niet vanzelf schoon. Bij onze club geen kaboutertjes… .daarom helpen alle teams mee. Samen met coaches en ouders (bij jonge teams) worden de kleedkamers bij iedere thuiswedstrijd ‘door een sopje geslagen’. Alles weer fris en schoon en klaar voor gebruik.

Hieronder het rooster waarop je kunt zien wanneer jouw team de poetsbeurt heeft.

[table “8” not found /]

Bij de bovenstaande poetsbeurten wordt er geveegd én gedweild. Ben je het team dat als laatste van de wedstrijddag speelt, dan veeg je de kleedkamers bij vertrek. Ben je als laatste team ook het team dat de poetsbeurt heeft, dan ook dweilen.

Foto: Eric Minten