Over ons

Korfbal is sport die alles in zich heeft. Plezier, competitie, gemengde teams, een zeer sportief publiek en ga zo maar door. Eigenlijk heeft korfbal alles wat je je zou kunnen wensen. Eenmaal lid geworden, blijven onze leden vaak lang bij onze vereniging. Ze maken vrienden zijn betrokken en voelen zich thuis. Dat maakt onze vereniging bijzonder.

Plezier, respect, samen en groei
Celeritas is een vereniging voor en door leden. Iedereen mag meedoen. Plezier staat daarbij hoog in het vaandel. We zien het als de onmisbare basis van al onze successen. Zowel op het veld als daarbuiten. Daarnaast doen we de dingen graag samen. Dit zorgt voor een bruisend verenigingsleven en een plek waar leden kunnen groeien op allerlei gebieden. Tot slot, naast plezier, samen en groei, is respect een onmisbare pijler van onze club. Wij vinden dit vanzelfsprekend.

Talent en ontwikkeling
Onze vereniging heeft jeugdleden. Naast de sportieve vaardigheden, vinden we het dan ook belangrijk de ontwikkeling van andere talenten en eigenschappen te stimuleren. Denk hierbij aan sociaal emotionele vaardigheden, zelfvertrouwen, organisatietalent, samenwerking en verantwoordelijkheid. Een brede ontwikkeling van jonge mensen is belangrijk. Zo zien wij het.

Sponsors en bedrijven
Celeritas heeft een speciale band met sponsoren en bedrijven. Een sponsor is veel meer dan een logo op onze website of een bord langs het veld. We hebben verschillende programma’s die het voor sponsoren en bedrijven aantrekkelijk maken om bij Celeritas betrokken te zijn. Dankzij de samenwerking met deze partners wordt de ontwikkeling van jonge mensen gestimuleerd. Zowel op sportief als op persoonlijk gebied. Dit vinden wij een inspirerend idee.

Foto: Eric Minten