Opening kantine

Kantine protocol voor alle leden en gebruikers van ASV Celeritas terrein.

Op 1 juli zal de kantine weer geopend worden onder voorwaarde dat alles goed geregeld is mbt het corona virus en alle maatregelen die daarbij horen.
We vragen alle leden, en gebruikers van het ASV Celeritas terrein zich te houden aan de opgestelde regels, die hieronder beschreven zijn.

De 1,5 meter maatregel blijft nog wel een tijd bestaan, het is allemaal wennen maar als iedereen zich houdt aan de regels dan kunnen we weer een drankje en hapje doen in de kantine.
We vragen veel van u en vooral van de kantine vrijwilligers. Alleen met deze regels mogen en kunnen we weer open. Daar waar wij kunnen als bestuur zullen we bijspringen. Cor Rodenburg zal het kantinerooster maken.

Tevens zal petanque weer de uren open zijn die we voorheen open waren en gemeld zijn op de site.

Kantine protocol:

• Iedereen die niet uit 1 huishouden komt zal 1,5 meter afstand moeten bewaren van de andere gebruikers.
  • Er zullen looprichtingen aangegeven worden:
    • Hoofdingang blijft ingang
    • Zijdeur naar overkapping wordt uitgang. (omdat dit een uitgang wordt kan hier niet meer gerookt worden, er wordt een rookruimte gemaakt bij het tuinhuisje met stoelen en tafels, we vragen iedereen niet op andere plekken op het terrein te roken)
    • Tevens zullen de deuren in de boules hal geopend worden en kunnen die ook dienen als in en uitgang. Op de deur zal aangeven worden of deze als ingang of als uitgang wordt gebruikt.
  • In de kantine komt een nieuwe tafelopstelling waar maximaal 4 personen aan één tafel zitten.
  • Overige tafels en de ronde bartafel worden neergezet in de boulehal (de 1e 3 banen) om ook daar te kunnen zitten op afstand. Ook daar geldt niet meer dan 4 personen aan een tafel.
  • Een buitenterras wordt opgebouwd en we vragen u zoveel mogelijk gebruik te maken van het buitenterras, aangezien het virus zich in de buitenlucht het minst goed verspreid. Ook hier geldt 1,5 meter van elkaar.
  • De binnen bar wordt alleen gebruikt om een bestelling te doen, er kan niet aan gezeten worden.
  • Kantine vrijwilligers zijn daar waar kan met zijn tweeën, 1 persoon voor de keuken en koffiecorner, en 1 persoon achter de bar. (bij mensen uit 1 huishouden kan men samen achter de bar, keuken enzo)
  • WE VRAGEN MENSEN ZOVEEL MOGELIJK MET PIN TE BETALEN, DIT OM ZOVEEL MOGELIJK CONTACT TE VERMIJDEN

Het Hoofdbestuur zal samen met de afdelingsbesturen deze regels evalueren en daar waar nodig aanpassen.

Bestuursleden (ook  de afdelingsbestuurleden) hebben het recht om u te vragen het terrein te verlaten als u zich niet aan de regels houdt.

Kom niet naar het terrein als u verkouden, hoestklachten, benauwdheidsklachten heeft.

Dit protocol gaat alleen over het weer openstellen van de kantine.