AVG invoering

Nieuwe privacywet: nieuw beleid voor A.S.V. Celeritas.

‘Accepteer onze nieuwe voorwaarden’, ‘belangrijke informatie’ en ‘deel je gegevens met onze adviseur’. We konden er niet onderuit de afgelopen maanden, bedrijven sloegen ons voortdurend om de oren met verzoeken om toestemming. En dat allemaal vanwege de invoering van de Algemene VerordeningGegevensbescherming (AVG). Ook onze vereniging is verplicht om alle betrokken leden te informeren over de manier waarop wij omgaan met uw persoonsgegevens. Daarom heeft het Algemeen Bestuur een nieuwe Privacyverklaring opgesteld.

Wij willen u zo goed en volledig informeren over ons nieuwe beleid met betrekking tot het verzamelen en gebruiken van uw persoonsgegevens. Daarom sturen wij in de bijlagen de Privacyverklaring van A.S.V. Celeritas, het nieuwe protocol Fotograferen, beeldopnamen, en publicatie op het internet, een formulier voorAkkoordverklaring, toelichting op de achtergronden van de nieuwe privacywet en een toelichting op onze Privacyverklaring. Wij hopen dat hiermee de lastig leesbare documenten wat beter behapbaar worden.

We begrijpen dat het lastige materie is, en wellicht niet interessant om alle documenten zorgvuldig door te nemen en te reageren op de Akkoordverklaring. Toch vragen wij u dit te doen, omdat wij anders uw gegevens niet meer mogen verwerken. Met als gevolg dat wij u niet over alle ontwikkelingen van de vereniging kunnen informeren – en dat wilt u vast voorkomen!.

Wilt u bijgaande Akkoordverklaring, na het doornemen van de diverse documenten, ondertekenen en retourneren? Dat kan online, via deze link. Of door bijgevoegde Akkoordverklaring te printen, in te scannen en te e-mailen naar info@celeritas.nl.

Wij ontvangen uw akkoord graag uiterlijk 1 november retour. Alvast bedankt voor uw medewerking!

Namens het Algemeen Bestuur

Kevin Korthagen & Aldert Kwak

Akkoordverklaring

AVG Privacyverklaring